آموزش سئو

ساخت وبلاگ


همان طور که میدانید اسم محصول ها گوگل مدام جذابیت خاصی داشته و گزینش آموزش سئو اسم‌های پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار هم از این قاعده استثنا ندارد.  شاید دیدنی باشد که اشاره کنیم گوگل در تعیین اسم این الگوریتم ذوق متعددی به خرج داده میباشد؛ چون مرغ مگس خوار در واقع پرنده‌ای میباشد که با دو خصوصیت سرعت و اعتنا شناخته می‌گردد.

خلال دنیای حقیقی، این پرنده در دنیای اینترنت و صفحه های اینترنتی هم با تمرکز و سرعت متعددی متن شما‌را رسیدگی می‌نماید و با شناسایی کلمه ها هم‌خانواده و هم معنی، عملکرد می‌نماید مجاورت‌ترین حاصل را به مخاطب معرفی نماید.

خلال این، در صورتی همت فرمائید با به کار گیری از Keyword Stuffing، کلمه ها کلیدی متعددی را در محتوای خویش قرار دهید، جریمه رنج درانتظار شما خواهد بود. البته اذن دهید به طور ظریف‌تری هدف ها این الگوریتم را رسیدگی کنیم.

مقصود  الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟
میخواهیم یک سر تبارک را به شما بگوییم! غرض الگوریتم‌هایی همانند پاندا، پنگوئن، رنک‌برین و … فهم کردار و استخراج رضایت استفاده کننده میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار هم سوا این قاعده وجود ندارد و عملکرد می‌نماید با فهم مراد و مضمون‌ مخاطب، به عبارتی نتایجی را به وی علامت دهد که در پی آن میباشد. البته کلیه چیز به اینجا ختم نمیشود؛ چون گوگل حتی اطلاعاتی که مخاطب درپی آن وجود ندارد را به گونه ای جالب به وی اکران می دهد تا احساس کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزد.

بهینه سازی یعنی، شم بهتر کاوش
اذن دهید با یک نمونه معمولی این مسئله را پر‌نور کنیم. زمانی عبارت “چگونگی شیر” را در گوگل سرچ می کنید، نتایجی که در سکو‌های رفیعتر به شما آرم داده می‌گردد، داده ها مفیدی میباشد که گوگل میداند برای شما اصلی میباشند و به کارتان می آید. به عبارت دیگر، گوگل با به کار گیری از داده‌های الگوریتم مرغ مگس خوار خویش، دیگر نتیجه ها اسپم و نامرتبط با مقصود جستجوی شمارا نشانه نمی‌دهد.


در لهجه فارسی کلمه و واژه شیر معانی مختلفی داراست البته گوگل با به کارگیری از عباراتی که در کنار آن ظواهر می شوند تشخیص داده میباشد که شما دقیقا کدام شیر را می گویید. الگوریتم مرغ مگس خوار به گوگل یاری می‌نماید تا اثرِ کلمه ها بر یکدیگر را فهم و شعور کرده و نتیجه ها را براساس معنا ساخت‌و‌ساز گردیده اکران دهد.

هم اکنون در شرایطی‌که عبارتی مانند “سرعت شیر” را در گوگل کاوش کنیم متوجه خوا هیم شد که حاصل به طریق دیده‌گیری مختلف خواهند بود. درین حالت گوگل ادراک می‌نماید که خواسته شما از شیر به عبارتی فرمان روا بیشه میباشد و حاصل را براساس این معنی تازه به شما اکران می دهد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 225 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:17


امیدوارم تا اینجا عمل به خیر و خوبی با اصول بهینه سازی آشنا  گردیده باشید. آموزش سئو یکی مطرح ترین موردها در اصول کلی بهینه سازی لینک و پیوند سازی دربین صفحه ها میباشد. رابطه در میان صفحه ها تارنما از مداقه بالایی برخوردار‌است. کافیست شما وبسایت خویش را یک ساختمان یک سری طبقه اداری در حیث بگیرید. در حالتی که این ساختمان اداری فی مابین طبقات و واحد های اداری متفاوت خویش رابطه وجود نداشته باشد، حتما سبب سردرگمی شما می گردد. همین جریان در تارنما شما وجود دارااست. مخاطب بایستی بداند که در چه موقعیتی از وب سایت شما قراردارد و برای قرار به چنگ آوردن در شیت اساسی وبسایت کدام آیتم را می بایست کلیک نماید.

نکته هفتم: تحقق رویای مارک شدن با ارتقاء رابطه با یوزرها
امید است مطالب فراگیری اصول بهینه سازی تا اینجا فعالیت برای شما کاربردی واقع گردیده باشد. در حال حاضر که شما با اصول کلی بهینه سازی آشنا شدید، می بایست کارایی فرمایید با ارتقا رابطه با یوزرها و مراقبت آنها تحت عنوان مشتری همیشگی، خویش را تبدیل به یک مارک بلندتر در حوضه کاری خویش فرمائید. شما با فراگیری seo تارنما می توانید خویش را به ذکر  و توفیق مجاورت فرمائید. در صورتیکه بتوانید تطابقی فی مابین محتوا و مراد یوزرها تولید نمائید و مخاطب بتواند نیاز خویش را از روش وبسایت شما به شایسته ترین صورت برطرف نماید، آن استفاده کننده ارتباطش را با شما نگهداری میکند. این محافظت رابطه فی مابین مخاطب و تارنما قادر است برای شما تبلیغاتی را به‌دنبال داشته باشد. تبلیغاتی که می‌تواند داده های عددی بازدید وبسایت شمارا بیشتر نماید.

نکته هشتم: تجزیه و چک سعی تارنما در راستای جذب مخاطب
شما برای اینکه بتوانید پروسه رو به رشدی در جهت بهبود بهینه سازی وب سایت خویش داشته باشید، بایستی بتوانید بوسیله ابزار ها و برخی از تارنما ها، عمکلرد کلی وبسایت خویش را تحقیق نمائید. این ابزار ها در یادگرفتن اصول بهینه سازی آمده میباشد. با تحقیق تلاش وب سایت و نظارت آن نقاط ضعف و قوت شما مشخص و معلوم می‌گردد. در فیض با رفع نقاط ضعف خویش، می توانید داده های عددی بازدید وب سایت را بیشتر فرمایید. برای تجزیه و ارزیابی عمکلکرد تارنما چندین نصیب مهم وجود دارااست که در بخش تحت آورده ایم:

رسیدگی معیار ترافیک تارنما
نظارت نرخ پریدن
تحقیق نرخ تبدیل بازدید کننده وب سایت به مشتری
رسیدگی واحد سنجش هزینه برای تبدیل بازدید کننده به مشتری
این تحلیل‌ها داده های عددی دقیقی از عمکلرد وبسایت به شما می دهد و شما می‌توانید معیار تلاشتان برای بهبود شرایط تارنما در راستای اصول seo را رسیدگی نمائید. هنگامی که شما در یادگیری اصول seo به توسعه شایان توجه ای رسیده باشید، می توانید در دوران های وقتی این نوع استدلال‌ها را ایفا دهید و کوشش تارنما خویش را هفته به هفته بهبود داد. گوگل برای تجزیه و بررسی کارایی وب سایت ابزار های بدون پول متعددی را در مشت شما قرار داده میباشد که شما می‌توانید از ابزار ها در راستای توفیق خویش به کارگیری فرمائید

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:59


Google Core Update
به‌روزرسانی هسته گوگل زمانی رخداد میفتد که‌این موتور جستجوی آموزش سئو تغییرات اصلی و وسیع‌ای را در الگوریتم موتور و سیستم‌های خویش تولید نماید. این به‌روزرسانی‌ها با غرض بهبود تجربیات کاوش برای یوزرها، ارائه مطالب مطلوب‌خیس، موثر و قابل اتکا خیس اجرا میشود.

Freshness Algorithm الگوریتم تازگی محتوا
تازگی محتوای گوگل، یا این که "حاصل نو‌خیس"، به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست، یک تغییر‌و تحول الگوریتم شایان توجه در درجه بندی بود که بر روی آپ تو دیت رسانی کافئین، که در ژوئن سال 2010 به آخر رسید، ساخته شد. ایده این الگوریتم این میباشد که گوگل می خواهد جدید‌ترین مطالب را در بالا نتیجه ها کاوش آرم دهد.

Mobile First Index
فهرست بندی اولیه گوشی دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که به حیث میرسد. این بدان معناست که ورژن گوشی اینترنت‌وب سایت شما به نقطه آغاز آنچه گوگل در ایندکس خویش داراست تبدیل میشود و معیاری برای انتخاب درجه بندی آنان میباشد. در‌صورتی‌که بر ترافیک crawlbot به تارنما خویش بررسی داشته باشید، ممکن میباشد شاهد ارتقاء ترازو ترافیک از Smartphone Googlebot باشید، و ورژن‌های ذخیره گردیده صفحه ها معمولاً ورژن تلفن همراه کاغذ می باشند.

 Mobile Search Index
شاید شما هم توجه کرده باشید که با کاوش یک عبارت در کامپیوتر و در تلفن همراه با حاصل متفاوتی رو به روی می‌شویم. این دستور سود الگوریتم mobile first گوگل میباشد. در واقع گوگل دو فهرست (ایندکس) متعدد یکی‌از برای یوزرها کامپیوتر و یک کدام از هم برای یوزرها تلفن همراه داراست. وبسایت‌هایی که در ایندکس جستجوی موبایلی درجه بهتری می گیرند، تارنما‌هایی میباشند که در گوشی از سرعت بهتری منتفع بوده و مجموعاَ سازش بیشتری با دستگاه‌هایی با اندازه نمایشگرهای متنوع دارا هستند.

 Google Penalty یا این که مجازات گوگل
گوگل برای وب سایت‌هایی که از هریک از این الگوریتم‌ها تخطی می‌نمایند مجازات‌هایی نیز در حیث گرفته میباشد که با اسم پنالتی گوگل پر اسم و رسم‌اند. این جریمه‌ها از افت مرتبه یک ورقه اینترنت تا حذف بی نقص وبسایت از کل صفحه های SERP متغیرند.

Google Sand box یا این که گودال شنی گوگل
ولی این یک کدام از الگوریتم محسوب نمیشود. گودی شنی گوگل بیشتر یک استعاره میباشد. تارنما‌هایی که نو تأسیس گردیده‌اند درین گودی مدتی گیر می‌نمایند و در صفحه ها SERP چشم نمی شوند. البته نگران نباشید، هیچ سایتی درین چاله به یادماندنی نمیشود.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:13


وقتی که با یک کامپیوتر فردی درگیر به عمل هستیم ، برگه ای عریض مقابل دیدگانمان آموزش سئو قراردارد که در آنِ واحد بخش اعظمی از خصوصیت های وب سایت را به ما علامت میدهد . منوی مهم و ذیل دسته های آن ، هدر وبسایت با خصوصیت های از پیش رقم خورده به هنگام پباده سازی ، اکران کنار هم ردیف ها ، عدم تغییر تحول سایز تصاویر و نوشته ها و همگی خصوصیت هایی که از وبگاه فردی یا این که تیم خویش انتظار داشته ایم همانگونه که رغبت داریم به بینندگان آن عرضه میگردد . این در حالیست که با خرد خیس شدن شیت اکران و تبدیل اکران عرضی آن به حالتی طولی ، دیگر قابلیت و امکان آرم دادن کلیه این خصوصیات وجود نداشته و در حال حاضر مستلزم وجود نقشه دیگری هستیم . به طور طبیعیً در حالتی‌که قرار باشد به نسبت همگی چیز خرد گردد ، مطالب دیگر خوانا نیستند و در شرایطی‌که فارغ از تغییر تحول مانده و خصوصیت تغییر تحول رده کاغذ به آن اضافه گردد ، کاربر زجر فراوانی کشیده و نمی تواند حتی یک مقاله را کاملا بخواند . فرض فرمایید برای تماشای یک کلیپ یا این که تصویر صرفا نیمی از آن در تیرس و مقابل دیدگانتان قراردارد ! رویدادی که حتی تصور کردن آن نیز کلافه کننده میباشد !

در اینجاست که معنا ریسپانسیو بودن یک وبسایت ظهور کرده و به لهجه بی آلایش منجر می‌گردد تا داده ها یک ورقه به طور اتوماتیک بر طبق با هر وسیله ای که آن را اکران می‌دهد خواهد شد ؛ به عبارت دیگر وبسایت متبوع دارنده یک طراحیست ولی با خرد و بزرگتر شدن پنجره اکران یا این که اسکرین وسیله دیجیتالی ما ، آن نیز با مراقبت چارچوبی قابل قبول و خوانا تغییر‌و تحول اندازه دهد .

این خصوصیت آنچنان اصلی بوده که باعث گردیده است تا تمامی مرورگرهای موبایلی در کنار ورژن ایده آل خویش مورد ورژن دسکتاپی نیز داشته و از سویی دیگر مرورگرهای کامپیوتر نیز آیتم هایی برای تماشای موقعیت کلی یک تارنما از نمای تلفن های یاور متفاوت ر ا  داشته باشند ، عواملی که به هنگام ساخت سایت در کنار ساختار تبلتی آن ، سه موقعیت شاخص اکران اطلاعت را به وجود میاورند .

گفته شد که اکثری از یوزرها یک تارنما کسانی می باشند که با تلفن همراه وارد آن گردیده اند ، پس با اعتنا به بقیه توضیحات بایستی رضایت آن‌ها را نیز جلب کنیم . برای این شغل مستلزم سایتی ریسپانسیو و بر پایه ی با بعدها ، مشخصات و چارچوب یک گوشی هستیم ، سایتی که در‌حالتی که چنین نباشد ، اطلاعاتی ناقص از لحاظ بصری ، غیر کاربردی و ناخوانا را به یوزرها عرضه داشته و به این ترتیب با خروج فورا وی ، آغاز دوران فرصت حضور استفاده کننده در وبسایت و آن‌گاه فرایند seo آن را دستخوش تغییرات منفی قرار می‌دهند .

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:39


در صدر هنگامی از یک ورقه به ورقه دیگری در اینترنت آموزش سئو پیوند داده میشد از ساختار کد ذیل به کارگیری می‌کردند.

Example

درین شیوه پیوند دادن از هیچ صفتی به کارگیری نشده میباشد. یعنی یک لینک و پیوند بی آلایش که مخاطب را به برگه دیگری هدایت می‌نماید. به‌این نوع لینک و پیوند‌ها، پیوند فالو هم میگوییم.

۱۵ سال پیشین گوگل یک صفت پیوند معرفی کرد و اسم آن را نوفالو (nofollow) گذاشت. ادله معرفی آن هم لینک و پیوند‌های اسپم در نصیب ایده ها وبسایت‌ها بود. در حالتی که یادتان باشد به عبارتی عصر وب لاگ‌نویس‌ها و صاحبان تارنما‌ها در نصیب نظرها وبسایت‌ها جملاتی مثل این می‌نوشتند:

"بلاگ خیر داری به وب لاگ منم راز بزن"

پیوند بلاگ یا این که وب سایت خودشان را هم در همین نظرها می‌گذاشتند. همین اکنون هم بعضی از یوزرها به طور دستی یا این که برخی به امداد ربات‌ها همین عمل را می‌نمایند. برهان این فعالیت بی آلایش میباشد؛

لینک و پیوند بیشتر = جايگاه فراتر در نتیجه ها گوگل = ترافیک بیشتر

گوگل که متوجه این سوءاستفاده و ایرادات گردیده بود، در سال ۲۰۰۵ صفت نوفالو را معرفی کرد. ساختار لینک و پیوند‌های نوفالو این شکلی شد:

Novin

پیوند نوفالو به گویش معمولی یعنی دادن این پیام به ربات‌های خزنده گوگل که‌این لینک و پیوند را دور از شوخی نگیر.

مراد از دور از شوخی نگیر می تواند معنا‌های مختلفی داشته باشد:

این پیوند‌ها را دنبال مکن
این لینک و پیوند را کاربرها گذارده‌اند ربطی به ما ندارد
این لینک و پیوند را به پیشنهاد مشتری در سایتم گذارده‌ام
مقصود این لینک و پیوند میتواند یک وبسایت اسپم باشد
نمیخواهم برگه‌ای که لینک و پیوند دادم ارتقاء سکو داشته باشد
خلاصه این که پیوند‌هایی که در بهینه سازی اثر متعددی داشتند شدند فالو و آنهایی که اثر خیلی کمتری داشتند شدند نوفالو. بدین ادله می گوییم خیلی معدود زیرا بی‌اثر نیستند. تجربیات آرم داده میباشد این نوع لینک و پیوند‌ها هم تا حدودی منجر ارتقا سکو میگردند. حتی در صورتی‌که گوگل به پیوند اعتبار ندهد فکر کنید لینک و پیوند نوفالو در جایی باشد که یوزرها روزمره روی آن کلیک نمایند و در وب سایت مقصود مطالب را بخوانند یا این که خرید نمایند. این یعنی ارتقا ترافیک، ارتقا مجال ماندگاری و در سود بهبود بهینه سازی.

از جمله لینک و پیوند‌های وب سایت ویکی‌پدیا از نوع نوفالو میباشند ولی اثر آن‌ها می تواند از یک پیوند فالوی ضعیف هم بیشتر باشد.

برای شعور عالی تفاوت این دو لینک و پیوند، سفارش میکنم نوشته‌ی‌علمی تفاوت لینک و پیوند فالو و نوفالو را در وب لاگ نوین بخوانید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:28


راستش را بخواهید کمتر سایتی را دیدم که از این نوع ریچ اسنیپت به آموزش سئو کار گیری کرد‌ه باشد. در کل این نوع، به یوزرها امداد میکند کسانی که به آنان رمز و عمل دارا‌هستند را خوب بشناسند.

 

از جمله هنگامی که اسم یک تالیف کننده انگلیسی لهجه را کاوش نمائید، ممکن میباشد این نوع اسنیپت را ملاحظه کنید.

نکته: بعضا مواقع واژه و کلمه ای را کاوش کرده و تحت نوشته‌ی‌علمی، جلو عبارت author، اسم مولف متن هم به شما نمایش داده می شود. تا جایی که اینجانب می‌دانم، این یک نوع اسنیپت وجود ندارد و در واقع بخشی از ریچ اسنیپت های معمولی میباشد.

4. ریچ اسنیپت Products
اسنیپت های مال هم به تدریج در اینترنت فارسی در هم اکنون مشاهده می‌باشند:

 

اما سال ها پیش وب سایت هایی مثل آمازون از آن به کار گیری میکردند البته مقطع متعددی وجود ندارد که گوگل ظواهر محصول ها برخی وبسایت های اهل ایران را این چنین اکران می دهد. درین نوع اسنیپت، می توانید مواقعی مثل بها متاع، عکس آن، امتیاز مخاطبان و… را ببینید.

5. ریچ اسنیپت Recipes 
آغاز نوشتم ((متاسفانه این نوع اسنیپت را هم در جمهوری اسلامی ایران مشاهده نکرده ام!)) ولی با خودم گفتم بگذار خصوصی به نتیجه ها بزنم و خیلی جذاب بود که بعداز کاوش عبارت خورشت سبزی، فهمیدم گوگل این قابلیت و امکان را هم برای وب سایت های اهل ایران فعال کرده:

 

همان طور که مشاهده می کنید، خلال اطلاعاتی مثل امتیاز و… گوگل در ارتباط مجال پخت طعام هم به شما داده ها می‌دهد.

6. اسنیپت کلیپ (Videos)
احتمالا بارها با این نوع اسنیپت روبرو گردیده اید:

 

این نوع، مرتبط با محتواهای ویدیویی می باشند. در حالتی‌که شما هم در وب سایت تان محتوای ویدیویی دارید، می‌توانید از اسنیپت کلیپ امداد بگیرید.

7. Business box
در‌صورتی‌که همین درحال حاضر عبارت دیجی متاع را کاوش نمایید، احتمالا این جعبه را مشاهده می‌کنید:

 

همچنین گاهی گوگل به دلخواه خودش، جعبه بیزینسی را هم برای وبسایت ما یعنی فرین آکادمی اکران می دهد. این نوع اسنیپت اطلاعاتی در زمینه‌ی نشانی تجارت، ساعت ها کاری، تماس و… به استفاده کننده می‌دهد.

8. اسنیپت faq (سوال ها متداول)
فکرمیکنم کمتر از یکسال میباشد که گوگل این نوع ریچ اسنیپت را به نتیجه ها کاوش اینترنت فارسی اضافه کرده. در‌این نوع، شما می‌توانید به یاری کدهایی که در پی توضیح می‌دهم، تعدادی پرسش و پاسخ را به حاصل برگه تان اضافه فرمائید. چیزی مثل برگه seo محتوای وب سایت ما:

 

خلال سبک هایی که بالا خواندید، اسنیپت های دیگری هم وجود دارا هستند که متاسفانه برای اهل ایران ها تلاش ندارند. شاید هم هنوز ندارند! اسنیپت هایی مثل:

Events: مرتبط با رویدادهایی میباشد که برگزار می‌کنید. درین نوع ریچ اسنیپت، گوگل در شیت حاصل اطلاعاتی از اسم روی داد، مجال برگزاری، فرصت اتمام و هزینه کمپانی در آن به استفاده کننده می دهد.
Music: مرتبط با محتوای نوا میباشد. درین نوع اسنیپت گوگل پیوند هایی را در چنگ مخاطب قرار می‌دهد که با کلیک روی آن، می‌تواند مستقیما وارد ورقه متبوع گردیده و سوراخ و آلبومی که می خواهد را خریداری نماید.
و…
اثر ریچ اسنیپت گوگل در seo
خب، به نصیب دیدنی نوشته ی علمی رسیدیم. بیایید ببینیم به هیچ عنوان اینهمه سرو صدا برای چیست و این ریچ اسنیپت ها چه تاثیری روی seo وب سایت شما دارا‌هستند.

نشست اولیه عصر 70 ساعته بهینه سازی تارنما ما مدام بدون پول میباشد. در شرایطی‌که درین گرد هم آیی بدون پول حضور پیدا کرده باشید، می‌دانید که تحت عنوان یکی او‌لین و محور ای ترین نکات، از موضوعاتی به نام:

نرخ کلیک
نرخ پریدن
و فرصت ماندگاری مخاطب
حرف می کنم. در همین گرد‌همایی میباشد که می‌گویم:

هر چه یوزرها بیشتری در نتیجه ها کاوش روی وبسایت شما کلیک نمایند، نرخ کلیک برگه ارتقا پیدا کرده و مرتبه تان خوب میگردد.

اما درین میان نقش نرخ پریدن و فرصت ماندگاری هم برجسته میباشد. در هر هم اکنون، ضمن تیتر دیدنی، چیز دیگری که می‌تواند سبب ساز ارتقاء نرخ کلیک صفحه های وب سایت شما گردد، دقیقا همین ریچ اسنیپت ها میباشند.

براین اساس در وضعیت معمولی، اثر ریچ اسنیپت ها به صورت بدون واسطه روی seo، یک اثر مثبت میباشد. البته درپی و آخرها همین عصر و در مباحث مرتبط با سئوی آف پیج، درخصوص برندسازی کلام می کنم. درین سوژه از این صحبت می‌زنم که:

زمانی استفاده کننده به جهت شناخته گردیده بودن مارک شما، ترجیح می‌دهد از میان وبسایت های شیت اولیه دقیقا روی تارنما شما کلیک نماید، گشوده هم نرخ کلیک ارتقا پیدا کرده و سکو بهتری می گیرید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 236 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:11


3 - CRO هزینه‌های جذب مشتری را کاهش می دهد
فکر کنید شما برای تبلیغات سایتتان هر ساله 20 میلیون تومان هزینه آموزش سئو کرده و 10 میلیون تومان فایده خالص به دست میاورید. هم اکنون در صورتی وبسایت شما از نگاه نرخ تبدیل باصرفه گردیده باشد، این 10 میلیون فایده تبلیغات هم به شدت پرورش پیدا می‌نماید. این یعنی هزینه‌های جذب مشتری و تبلیغات را با کمترین هزینه کاهش داده‌اید.

4 - حال شما پول بیشتری دارید تا برای جذب کاربر صرف نمایید
این سناریوی خیالی را در حیث بگیرید:

شما صاحب و مالک یک دستیابی‌وکار فروش اپ می‌باشید. قبل از ایفا CRO برای اینترنت‌وب سایت‌تان، می‌توانستید ۵% اشخاص را به تصویب‌اسم ترغیب نمایید که‌این در معنایِ درآمد ماهانه‌‌ ۵۰ هزار تومان از هر نفر بوده میباشد. بنابراین شما ماهانه از هر ۱۰۰۰ نفر بازدید کننده ۵۰ مشتری نو استخراج می‌کردید و از این ۵۰ نفر نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد به دست می‌آوردید. درحال حاضر فرض نمائید seo نرخ تبدیل را اعمال داده‌اید و این نرخ را از ۵% به ۷.۵% ارتقا داده‌اید. با این نرخ تبدیل، هر ۱۰۰۰ نفر بازدیدکننده به معنای ۷۵ مشتری نو و فروش ماهانه‌ی ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود.

میبینید با صرفه‌سازی نرخ تبدیل چه تأثیری دارااست؟‌ در واقع، شما هیچ چیزی را در حصول‌وکار خویش تغییر تحول ندادید، خیر کالا جدیدی عرضه کردید و خیر ارزش خویش را ذیل آوردید، البته بعداز کارآمدتر کردن قیف فروش خویش، فروش شما ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارتقاء یافت. براین اساس، قیف فروش شما در حال حاضر کارآمدتر شد‌ه‌است و در فیض درآمد بیشتری استحصال میکنید. همچنین با امداد این درآمد تازه، میتوانید تبلیغات بیشتری اعمال دهید و مجدد فایده بیشتری به دست بیاورید. اساسا شما وارد یک چرخه همیشگی توفیق و بهره میشوید.

بازرسی موردی نرخ تبدیل: کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۰۸


کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۰۸ یک نمونه رایج از با صرفه‌سازی نرخ تبدیل میباشد که میخواهم درین نوشته‌ی‌علمی برای شما توضیح بدهم.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:13


موتورهای کاوش هوشمند میباشند ولی با وجود گسترش فراوان هنوز به گسترش احتیاج دارا هستند. آموزش سئو موتورهای کاوش همواره در اکنون عمل در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به خواسته نظارت عمیق‌‌خیس در اینترنت و برخورد خوب نتیجه ها از یوزرها می‌باشند. اگرچه، محدودیت‌‌هایی نیز در روش همت موتورهای کاوش وجود داراست ولی سئوی درست می‌‌تواند هزاران بازدید و دقت را به طرف شما هدایت نماید، در حالی که حرکات نادرست می‌‌تواند تارنما شما‌را از حاصل جستجوها به طور عمیق عقب انداخته و یا این که وبسایت شمارا در جایی که قابلیت و امکان مشاهده‌‌‌‌ی آن در کمترین حد ممکن میباشد دفن کند.

 

خلال قرار دادن محتوا در موتورهای کاوش، seo همینطور به ترقی و گسترش جايگاه‌‌ها نیز امداد می‌‌‌نماید به این ترتیب آن محتوا در جایی که بیشتر گزینه تحقیق جستجوگرهاست قرار می‌‌‌گیرد. وب در هم اکنون تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر میباشد، و استحصال‌‌‌‌وکارهایی که برای وبسایت‌های خویش seo را ایفا می‌‌‌دهند دارنده مزیت و سود‌‌‌ای قطعی بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود.

 

چه‌طور وب سایت‌مان را به نتیجه ها اولیه گوگل برسانیم؟
دو رویکرد پیش روی شما بیشتر وجود ندارد، یا این که وبسایت خویش را به دست دارای تخصص بهینه سازی بسپارید که برای شما روی لغت ها غرض عملیات بهینه سازی ایفا دهد و به سکو‌های اولیه گوگل برسید یا این که خودتان این فعالیت را حافظه بگیرید و ایفا دهید.

هر دوی این نحوه‌ها مزایا و معایبی دارا هستند که در پی این مورد ها را نظارت می کنیم:

 

مزایا و معایب سپردن بهینه سازی وبسایت به سایرافراد:
در‌این‌حالت‌ شما مبلغ عملیات seo را پرداخت می کنید و شغل را واگذار می کنید، معمولا اکثر مسئولیت‌ها به عهده شخص سئوکار میباشد البته در اکثر پروژه‌ها مسئولیت ساخت و ساز محتوا و بهبود وب سایت را به عهده شما می گذارند.

مزیت‌های این طریق این میباشد که شما فعالیت را امانت‌اید و با پرداخت مبلغ در حالتی‌که سئوکار بتواند کارش را صحیح جاری ساختن دهد درجه خیر و خوبی خواهید گرفت و سرگرم عملیات seo نخواهید شد.

معایب این شیوه، این میباشد که معمولا بایستی هزینه متعددی پرداخت نمائید و ریسک اینکه سئوکار نیکی قسمت‌تان خواهد شد یا این که خیر و سکو‌ نیکی بگیرید را می بایست قبول فرمایید.

ممکن میباشد سئوکار وبسایت شما‌را با نحوه‌های کلاه سیاه seo نماید و از حاصل گوگل برای مدام حذف گردید و یا این که به اصطلاح  پنالتی گردید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:16

 

تا وقتی که موتورهای کاوش، الگوریتم های خویش را مخفی نمایند، خبرهای آموزش سئو بی شالوده و  پایه درباره اصول seo تارنما تمامی جا منتشر می‌گردد. این دستور منجر میگردد که دستیابی و امور، استراتژی های غلط بهینه سازی را به مکان استراتژی های کارآمد دنبال نمایند و همینطور موجب میشود یوزرها نسبت به خبر‌ها seo بی اتکا شوند. این عدم اتکا به جای‌اینکه مجال های جدیدی را ساخت و ساز نماید، زمان های جان دار را نیز از میان میبرد.

 

در‌این مقاله با باورهای های دوستداشتنی البته نادرستی آشنا میشوید که پیوند سازی برای وبسایت را نا مفهوم می نمایند و سبب میگردند که یوزرها از تعقیب کردن روند لینک و پیوند سازی طبیعی مسافت بگیرند.

 

ممکن میباشد که با موعظه هایی از طرف متخصصان seo مانند “دیگر در سال 2006 نیستیم!” و “پیوند سازی می بایست فرآیندی طبیعی باشد” روبرو گردید؛ با این اکنون می قدرت خاطرنشان کرد که‌این نصایح زمان های بهتر لینک و پیوند سازی را از ما میگیرند.

 

پرسش جانور این میباشد که آیا موتورهای کاوش پیوند ها را بر پایه ی تعداد آنان می سنجند یا این که به واسطه چگونگی آنها؟ در‌این نوشتار به‌این پرسش هم جواب داده ایم.

 

در‌پی به گستردن 7 افسانه دوستداشتنی و تصور خطا درباره ی پیوند سازی پرداخته ایم؛ این مفاهیم بیشتر از آنچه که به شما منفعت برسانند، سبب ساز ضرر و زیان کردن شما می‌شوند.

 

وقتی که‌این باورها را از به دور بیرون کنیم، میتوانیم به واسطه فهم و شعور اصول اساس پیوند سازی، کوشش بیشتری را در دست مشتریان خویش بگذاریم.

 

بک لینک و پیوند ها، برگزیدگان فاکتورهای مرتبه بندی گوگل می باشند

این اعتقادوباور نادرست به زمان سوال و جواب گوگل (Google Q&A) گشوده می‌گردد، هنگامی که Andrey Lipattsev استراتژیست ارشد واحد چگونگی جستجوی گوگل، اذعان کرد که لینک و پیوند ها، محتواها و رنک برین سه فاکتور بلندتر مرتبه بندی گوگل می باشند.

 

در حالتی‌که این گفته درستی داشت، اکثری از سیگنال ها نظیر تجربیات کاربری و صدها فاکتور جستجوی دیگر نادیده گرفته گردیده و صفحه ها بر مبنای تعداد بک پیوند هایی که دارا‌هستند درجه بندی می گردند.

 

این دستور بوسیله جان مولر هم پذیرش شد.

 

فاکتورهای سکو بندی گوگل متغیر می باشند. بدین مضمون‌ که گوگل برای کاوش های گوناگون یوزرها، الگوریتم های متفاوتی ارائه می نماید.

 

مطالعات مرتبط بیشماری که در این مورد انجام یافته میباشد، نماد داده اند که صفحه های مو جود در سه فیض نخستین، تعداد بک لینک و پیوند های بسیار متعددی دارا هستند.

 

پرسش این میباشد که آیا این صفحه های به واسطه پروفایل بک پیوند شان مرتبه بالایی داشته اند یا به جهت این که در مرتبه بالایی بوده اند بک لینک و پیوند های متعددی داشته اند؟

 

مضمون‌ این فرمان به طور کامل نسبی میباشد.

 

سایتی که در درجه 4 نتیجه ها گوگل قرار گرفته و کلیک های متعددی اخذ نموده است، آیا میتواند با ایجاد کرد بک پیوند 2 موازی بیشتر از تعداد بک پیوند های سایتی در سکو 2، جایگزین آن تارنما گردد؟

 

ما پاسخ این پرسش را نمی دانیم، از این رو نباید استراتژی خودمان را محصور کنیم.

 

آیا معنا این زمینه این میباشد که بک لینک و پیوند ها سیگنال های مرتبه بندی مهمی نیستند؟ پاسخ این پرسش مطلقا منفی میباشد.

 

اثر لینک و پیوند ها در شیت اولیه حاصل کاوش بیشتر میباشد در حالی که بیشتر فاکتورهای دیگر التفات یکسانی دارا هستند.

 
آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:55


کلام و گرفتاری بعدیمون آتی فعالیت بهینه سازی هستش آموزش سئو که چقدر میتونیم طریق اکانت کنیم و تا چقدر قابلیت و امکان توسعه و گسترش تو این کار وجود داره؟

خیلی کوشش میکنم از حیث تعصبی که به شغلم دارم اون رو معرفی نکنم ولی درصورتی که خودتون یکم راجبش تصور کنید، تماما قابل لمسه که همگی تجارت ها دارن به سمت وب روانه میشن.

مقایسه امروز عمل بهینه سازی با قبلی اون
ما سال های پیش برای دریافت کردن پروژه های طراحی وب سایت و بهینه سازی مثالی می زدیم که تفکر کنم عنوان کردن اون تو این قسمت هم بد نباشه:

تارنما برای شما یک دکان شبانه روزیه که کلیه سا‌عتها روز دوران.
تارنما ها هیچ محدودیت مکانی مثل فروشگاه ندارن و شما تو خونتون میتونید به 1000 کیلومتر اونور خیس، بفروشید.
فروشگاه آنلاین شما نیاز به فروشنده، پر‌نور کردن لامپ، مانکن و … نداره (گرچه چند هزینه داره البته اینقدر وجود ندارد.)
اون موقع بعداز مرحله تصاحب کردن تارنما، می گفتیم که شما بایستی با روشی، مشتری ها رو به سمت دکان یا این که محل کار مجازی خودتون بکشید و شایسته ترین ابزار برای این فعالیت حضور چیره تو صدر حاصل گوگله.

با استعمال از بهینه سازی می تونید این شغل رو برای سایتتون ایفا بدید.

ولی امروز دیگه نیازی بدین حرف ها وجود ندارد. 

با اینجانب تماس میگیرن و میگن بهینه سازی این وبسایت تو فلان کلمه و واژه چقدر میشه!؟

یعنی اون مرحله ساخت سایت رو گذروندن و با بهینه سازی هم آشنا شدند. نکته اینجاست که فرصت متعددی از این جریان نگذشته و خیلی سریع، بهینه سازی مکان خودشون رو در بین رئیس ها صاحبان تجارت (که مشتری بهینه سازی میباشند) جا کرده.

این نشون میده بهینه سازی پتانسیل خیلی خوبیه و منجر میشه که تقاضا بره بالا. خب پس شما میتونید عرضه رو هم ببرید بالا.

این مورد رو هم ادویه این دعوا آجل فعالیت بهینه سازی بکنید که سئوکار های ماهر تو جمهوری اسلامی ایران بسیار معدود می باشند و به هیچ وجه مثل ساخت سایت وجود ندارد که تمامی اعمال اون رو به خیر و خوبی بلد باشن.

اینجانب اعتقاد و باور دارم که هنوز تا وصال seo به نقطع ی عطف، فرصت متعددی پیش رو هستش زیرا اتفاقاتی مثل کووید 19 و … که میوفتند، نو اشخاص متعددی به اندیشه نقل جای کردن از مدل سنتی تجارت، به مدل امروزی میوفتن و این نشون میده بعدی کار بهینه سازی بخصوص در جمهوری اسلامی ایران، پر‌نور و دیدنی خواهد بود.

معضل عمل بهینه سازی در آجل
تخصصی خیس شدن عمل بهینه سازی در آتی، چالشی هستش که ممکنه تو دوران های متفاوت، منجر کنار رفتن خیلی از فعالان تو این موضوع بشه.

برهان این واقعه هم زیاد شدن تعداد وب سایت های اینترنتی هستش که به‌دنبال اون بالا رفتن رقابت تو seo تجارت های گوناگون واقعه میوفته و عمل کارشناس seo دشوار خیس و غامض خیس میشه.

البته خب بازدهی مالی دریافتی هم از سوی صاحبکار و هم برای متخصصان seo هم بالا خیس میره زیرا عموم زمانی ببینند همگی دستیابی فعالیت ها تارنما فعال‌ساز‌ی کردند، نیاز بیشتری رو تو موتور جستجوی گوگل سرچ میکنن.

تخصصی خیس شدن seo در آتی، مهمترین بحران این کار هستش.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:50


کنسول جست‌وجوی گوگل از شایسته ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای بهینه سازی آموزش سئو داخلی به‌شمار می‌رود. آغاز لاگین نمایید و بر روی  Performance  در نوار کناری کلیک فرمائید. آن گاه به‌دنبال آن گروه از لغت ها کلیدی بگردید که فعلا برای آن ها درجه گرفته‌اید، یعنی کلماتی که بیشترین اثر را به شما می دهند. در کنسول جستجوی گوگل بدین لغات queries  گفته میشود. بعد از آن پژوهش نمائید که برای بعضا از بیشترین اثر گذاری‌ها، چه تعداد کلیک اخذ کرده‌اید. اخذ بیشترین impressions برای هرکدام از کلمه ها، باوجود تعداد معدود کلیک‌ها، به‌این معنا میباشد که شما پتانسیل متعددی برای استخراج ترافیک این عبارت دارید. حال چه کنیم که وب سایت برای این واژه و کلمه کلیدی درجه بالاتری اخذ نماید؟ درپی به یک سری نکته دراین باره اشاره می کنیم:

با ارتقاء نرخ کلیک ورودی (Click-Through-Rate)، به طور طبیعی از گوگل درجه بهتری اخذ میکنیم.
اضافه کرد محتوا: محتوای بیشتر با جايگاه‌گیری بهتری در گوگل یار میباشد.
اضافه کردن محتوای بصری و یک‌سری رسانه‌ای به مقاله: افزودن ویدیو و تصویر به محتوا سبب ساز اخذ سکو بهتری از گوگل گردد.
اخذ پیوند: بی شک بک‌لینک و پیوند‌ها اثر بالایی در ارتقا مرتبه‌ محتوا دارا هستند.
صحبت انتها

در‌این مقاله از عنایت بهینه سازی داخلی، تکنیک‌ها و فاکتورهای آن حرف کردیم. دانستیم تا وقتی که محتوایی با ساختار و چگونگی مطلوب ایجاد نکرده باشیم، در گوگل درجه‌ای نخواهیم داشت. گوگل به محتوای کیفیت عالی مداقه بسیار متعددی میدهد. درصورتی که محتوای شما چگونگی مایحتاج را داشته باشد و راهکار‌های ظریف به یوزرها ارائه نماید، (حتی در حالتی‌که از نگاه offpage seo و پیوند‌ها هم چندان کار کشته نباشد)، همچنان شانس بالایی برای دریافت کردن سکو بهتر از گوگل دارااست.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:35

در‌این نوشته‌علمی 3 راه آموزش سئو حل ارائه گردیده است که بازاریابان محتوا میتوانند با استعمال از آن ها خواننده گان را عالی جذب نمایند و مجال سپری گردیده در وبسایت را ارتقاء دهند. بی‌شک امروزه ایجاد محتوای جالب طاقت فرسا‌خیس از هر فرصت دیگری میباشد.در واقع، بازرسی‌ای به وسیله Beckon نماد میدهد، در حالیکه بازاریابی محتوا در سال 2016 ارتقا 300 درصدی داشته میباشد، واحد سنجش گیرایی آنان تنها 5 درصد بوده میباشد.بدتر از آن، درصد مقداری از عده ای که برای قرائت محتوای شما و تعامل با آن وقت می گذارند تنها 37 ثانیه در ورقه شما باقی میمانند.

چقدر بد!

استدلال این داده های عددی شوکه کننده چیست؟
به لحاظ اینجانب دلایل متعددی وجود داراست؛ یک کدام از این دلایل وسعت زیاد محتوایی میباشد که هر روز ساخت‌و‌ساز می‌گردد و در واقعیت ما تحت عنوان مخاطب مدام با رسانه‌ها درخصوص هستیم و ایجاد محتوای جالب برای محتواگذار درین حالت عمل سادگی نخواهد بود.ما تحت عنوان بازاریاب و به صورت خاص بازاریاب محتوا، بایستی خویش را با حالت وفق دهیم.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 103 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:37

در صورتیکه بازاریابی محتوا به طریق غلط به آموزش سئو اجرا در آید میتواند کمپانی شما‌را به ورطه سقوط بکشاند. وقتی که مشکلات شما اغاز گردد، بازی را باخته اید. در صورتیکه به ایفا پژوهش ها بک لینک و پیوند بپردازید، میتوانید غالب میدان گردید. بازاریابی محتوا چیزی بالاتر از فعال‌سازی یک وب لاگ شرکتی میباشد. 
 
 

 

بازاریابی محتوا در واقع دارنده دو عنصر فرنگی و داخلی میباشد:

• بازاریابی محتوای داخلی مشتمل بر: وب لاگ ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات مرتبط با روزنامه شما می‌گردد.
• بازاریابی محتوای فرنگی با قرار دادن محصول ها شما در سایت های متفاوت سروکار داراست.
پیش از اجرا هر کاری ، به یک اپ نیاز دارید. هنگام تولید استراتژی بازاریابی محتوا، نمی توانید رقبای و استراتژی های آن‌ها‌را نادیده بگیرید. سوای حدس اقدامات آن ها، نمی توانید به حاصل مطلوبی دست پیدا فرمائید. شما به راحتی می‌توانید همگی اقدامات خویش را بر علیه استراتژی های رقبا تهیه فرمایید؛ به همین خیال می بایست مدام یک گام جلوتر از آن‌ها باشید.
وقتی که متوجه شدید رقبا در ادامه چه چیزی میباشند. (عمدتا این داده ها با به کارگیری از پژوهش ها بک پیوند به دست میاید.) میاموزید که که چه‌گونه از این داده ها در تجارت خویش به کار گیری کرده و از آن منفعت ببرید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:44

صدور و بارگیری گزارش:
 آنگاه source_url را جابجا کرده آموزش سئو و ردیف را به کاغذ اکسلی که ساخت نموده اید متصل نمایید. اکنون حاصل خویش را یکی‌از یکی‌از پژوهش نمایید. از ردیف "anchor" به شما امداد می نماید.  میانبر Ctrl+F برای یافت کردن لینک و پیوند مایحتاج به کار گیری نمائید. در هر شکل با تحقیق این داده ها ، به نتیجه ها لازم خویش خواهید رسید.

مرحله 4: یافته های خویش را در ارتباط با رقبا خلاصه سازی فرمائید

نظارت هر حریف جذاب ترین نصیب در فرایند بازاریابی محتوا میباشد ، به ویژه با دقت به جایگاهی که در بازار برای خویش تعیین کرده ایم. هنگام تجزیه و ارزیابی داده ها تارنما خویش ، نتیجه ها را در یک فولدر غیر وابسته ذخیره فرمائید. این به شما یاری می نماید تا آحاد داده ها خویش را به شکلی مفید سازماندهی فرمائید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:46

1. از سوالهای متداول (و استعمال از طرح سوال و جواب) استعمال فرمایید
معرفی طرح های متداول در دنیای سئو فرصتی را برای آموزش سئو خریداری کردن مقدار متعددی املاک ارگانیک با استعمال از داده های ساختار یافته ساخت نموده است. اگرچه به حیث می‌رسد گوگل از آن پس درباره ی سرایت طرح های متداول در SERP ها تماس گرفته میباشد (نمودار ذیل را از Rank Ranger ببینید ، که آرم میدهد در 15 ژانویه 2020 در نمای کلی سوال های متداول کاهش پیدا کرده میباشد) ، حاصل سوال های متداول هنوز در SERP ، و با چندین زمان مخصوص.

 

طرحواره متداول
چیزی که اینجانب درخصوص طرح های متداول بیشتر دوست دارم این حقیقت میباشد که گوگل به شما اذن میدهد در جواب های خویش پیوندهایی به صفحه ها دیگر اضافه نمائید.
یکی‌از دیگر از خصوصیت های خوب طرحواره متداول این حقیقت میباشد که می قدرت آن را به یاروهمدم بقیه اشکال طرحواره در کاغذ شما بهره مند شد و نتیجه ها بی نیاز متفاوتی را تشکیل داد ، مانند نمونه پایین:

مخلوط سوال ها متداول و طرح متاع
با به کارگیری از این نحوه ، میتوانید سوال های متداول ، به علاوه آرم گذاری طرح های متداول ، را به صفحه های متفاوت تارنما خویش ، بالاتر از ورقه سوال و جواب ، به صورت اثر گذار اضافه نمایید.
برای ظواهر بیشتر در حاصل جستجوی ارگانیک ، سوال ها متداول را به صفحه های جنس ، صفحه ها جای یا این که بقیه صفحه ها سرمشق اضافه فرمائید (البته از طرح سوال ها متداول سوء به کار گیری نکنید ، چون به لحاظ می‌رسد گوگل در هم اکنون حذف هرزنامه ها میباشد).

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 105 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:55

پست پیشین اینجانب او‌لین نصیب آموزش سئو یک استراتژی محتوای حرفه‌ای چیره را گزینه گفت و گو قرار بخشید. ما از طریق مطابق تقاضا برای ساخت و ساز محتوای جالب ، مرتبط و فروش گرا استعمال کردیم. پژوهش ها موضوعی ما لیستی از موضوعات دسته بندی گردیده از دید معنایی با لغات کلیدی را برای ما به ارمغان آورده میباشد. حالا به چه شکل خواهیم توانست یک محتوای ماهر ساخت‌و‌ساز کنیم؟

تفکیک مسئولیت ها در محتوای ماهر
در بخش اعظمی از موسسه ها ، بازاریابی تا حدودی از سایر قسمت های شغل جداگانه شد‌ه‌است. البته این به خودی خویش مورد ای وجود ندارد. از این قبلی ، قلب ما به طور یک واحد منقطع از همه مناطق فعالیت می نماید، ولی هیچ مشکلی دراین باره نیست چرا‌که کلیه مناطق برای یک مقصود مشترک عمل می نمایند. این کاری میباشد که می بایست در مسئله ساخت و ساز محتوا ایفا گیرد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:21

در شرایطی‌که مطمئن نیستید که آموزش سئو می‌خواهید امیدها و رویاهای خویش را در پلت هیبت دیگری قرار دهید که ممکن میباشد مانند HuffPost بسته گردد، جای های دیگری را که می‌توانید برای ساخت‌و‌ساز و ساخت محتوا در لحاظ بگیرید، لیست فرمایید. این لیست میتواند مشتمل بر مورد ها پایین باشد

 پست های دقیقتر در وبسایت خویش.

HuffPo Kills Contributor Program: What’s the Future of Guest Blogging?

 جایگزینی محتوای خویش در رسانه های دیگر، مانند پادکست یا این که گروه ویدیویی.

مبادله وب لاگ نویسی مهمان (خیر برای ارتباطات) در وبسایت همیاران (مثلا، شما یک پست بلاگ برای وبسایت اینجانب می نویسید و اینجانب یک پست برای تارنما شما می نویسم).

 همیاری با شرکتهای در موضوع محتوای دارنده لوگو.

 تولید محتوا به عایدی بقیه قضیه های فعال که هنوز در حالا شغل می‌باشند، مانند تولید پیوند یا این که کمپین های رسانه های اجتماعی.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:56

بعضی از محتواهای مدام سبز شما به واقع آموزش سئو بیشترین وسعت ترافیک را به سایت شما عرضه میکنند. در صورتیکه غالب به شناسایی اینگونه محتوایی گردید که هم دارنده درجه خیر و خوبی میباشد و هم به صورت مداوم بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می نماید در معنای این میباشد که اینگونه محتوایی با مخاطبان شما منطبق دارااست.

وقتی که اینگونه محتوایی را شناسایی کردید پیشنهاد می‌کنیم در باب آن دو شغل اعمال دهید:

از تبلیغات رسانه های اجتماعی به کار گیری فرمایید

محتوا را برای ارتقاء نرخ تبدیل seo فرمائید

با میزان دارایی روزمره 20 دلار تبلیغات هدفمند فیسبوک را آزمون فرمایید و ترافیک مازاد به محتوای بلندتر خویش وارد فرمائید. افزون بر آن اعتقادوباور یابید که محتوای شما با صرفه گردیده است، چون برای آن سپرده گذاری نموده اید. دراین مورد از دکمه های فراخوان کار در محتوا، نوارهای کناری، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات بنر به کارگیری فرمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:50